Jag antar utmaningen #blogg100 med en twist

Tänkte att jag inte har tid att vara med i år. Jag har varit med flera år tidigare och VET hur mycket tid det tar att blogga varje dag. Men så drar det, och det beror mycket på att Fredrik Wass, initiativtagare till #Blogg100 i år understryker hur viktig yttrandefriheten är.

img_0542Så. Jag kommer att kommunicera varje dag i relation till Blogg100 men har bestämt att det kan ske på Bloggen, Twitter, Instagram eller Facebook. I skrivande stund har jag inte bestämt om jag kommer länka in aktiviteten här på bloggen.

Det här är mitt första inlägg. Jag hoppar på dag 2 och kommer således att göra ett inlägg till idag för att komma i kapp.

 

2 thoughts on “Jag antar utmaningen #blogg100 med en twist

Leave a Reply

