Påsken i Shanghai

Postar några bilder från min påsk i Shanghai. Lite galet var det, att åka iväg några dagar över påsken. Men eftersom jag har familj och släkt utspridd över världen så får det bli så och det är ingenting jag har något emot alls. Jag älskar att resa. Så påsken firades med mina brorsbarn och min svägerska.

Det är var inte första gången jag som jag besökate Shanghai, tror jag kan räkna till 4-5 turer vid det här laget och jag har kommit att tycka mycket om denna miljonstad. Här är lite bilder från flygplatsen i Helsingfors och ett scoutläger i Shanghai.

Leave a Reply

