Jag letar sångerskor med vackra röster

Jag älskar musik och sång. Men senaste året eller två har jag saknat kvinnliga artister som sjunger utifrån en styrka i glädje och kraft. Det finns massvis med sångerskor som sjunger vackert och till bra musik. Dock finns ofta ett stråk av vemod i låtarna.

Det jag lyssnar mest på nu är First Aid Kit och Laleh.

Ibland, speciellt när jag är ute och springer, skulle jag vilja lyssna på musik och sång med kraft och kreativitet i. Musik med en klarhet och klarsynthet, som inte handlar om hjärta och smärta utan det motsatta. Har du några tips?

Det här är post #77 i #Blogg100

3 thoughts on “Jag letar sångerskor med vackra röster

Leave a Reply

