När du vill utvecklas men är beredd att ge upp – se den här videon

I går skrev jag om min vånda inför skrivandet. Om hur jag önskar att jag kunde få ur mig andra texter som finns inom mig men hur orden inte riktigt hittat upp till ytan. Hur jag drömmer om och förnimmer mer än det jag idag får till. Helena Roth (här hittar du hennes blogg, hon är professionell coach) läste min bloggpost och skickade mig den här videon. Det var så stärkande. Den kommer jag att plocka fram, lyssna och titta på lite då och då.

Det här är post #50 i #Blogg100

Leave a Reply

