2014 har varit ett av de viktigaste åren i mitt liv

2014 har varit ett av de viktigaste åren i mitt liv. Beslut tagna från djupet av mitt hjärta under 2013, som handlade om att to the core of my being våga lyssna inåt på vad som är sant för mig, har burit frukt i år.

Jag hade en längtan och en dröm. I dag lever jag den drömmen.

2015 skall jag fortsätta förvalta de möjligheter jag fått och det liv jag lever idag. Mitt jobb, mina barn och mitt hem, mina vänner och mitt liv i största allmänhet. Jag kommer att fortsätta utvecklas inom kommunikation och den digitala världen, fortsätta vara och lära känna mina barn i de nya faser de går in i, deras glädje men också deras tårar. Jag ser fram mot ett år tillsammans med mina vänner och att få nya vänner.

2015 kommer jag leva på det bästa sättet jag vet med passion, glädje och en aldrig sinande nyfikenhet.

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Leave a Reply

