Gotland i mitt hjärta

Har åkt till Visby över helgen. En ren nöjesresa. Veckan har varit fylld med pressarbete för Västmanlands Teater så det här med att blogga varje dag har sista två dagarna varit en utmaning.

Nu har jag landat på ön och installerat mig på Visby Hotell. Alldeles strax bär det iväg ut på kullerstensgatorna och sedan tänker jag äta en god middag.

I morgon ska jag träffa min vackraste vän som är mormor till min guddotter, som döps i morgon. ❤

På Gotland finns min “andra” familj.

En familj som för evigt finns i mitt hjärta.

Detta är inlägg nr 7 av 100 i bloggutmaningen #Blogg100

Leave a Reply

